IN STORE
PROMOCIJE
Preko 1500 promotera u Beogradu i svim većim gradovima Srbije. 100+ iskusnih supervizora. Ljudi koji vode promocije kao poseban deo BTL marketinga imaju iza sebe preko 10.000 najrazličitijih promocija za klijnte iz različitih industrija. Stotine hiljada predjenih kilometara. Hiljade dozvola lokalnih samouprava. Desetine hiljada najavljenih promocija najvećim trgovinskim lancima u zemlji. Organizacija promocija u TT kanalu. Hiljada nabavljenih I po mehanizmu podeljenih poklona. Izveštaji 48h nakon završenih aktivnosti.
ORGANIZACIJA
DOGAÐAJA
Korporativni dogadjaji / Konferencije / Izložbe / Sajmovi / Konferencije za štampu / Edukativne radionice I predavanja /
Dobili smo brief. Tri dana i četiri noći smo mozgali šta i kako. Napisali scenario, angažovali scenografe, 3D renderaše, majstore, tehničare. Proverili da li je naša ideja sprovodiva u delo, (i zaključili da jeste), napravili prezentaciju, dizajnerski prilagodili klijentu, prezentovali… dobili posao. Naše zadovoljstvo je osmeh klijenata i zagrljaj nakon svakog uspešno organizovanog dogadjaja.
MERCHANDISING
Merchandiseri sa iskustvom u većim gradovima Srbije. 20.000 obejkata na mesečnom route planu. Cilj je da proizvod uvek bude na polici a nakon toga i u potrošačkoj korpi. Pratimo izlaznost i stanje proizvoda u svakom prodajnom objektu. Vodimo računa o urednosti POS materijala, polica, sekundarnih pozicija. Izveštavanje na dnevnom nivou. Izveštavanje po merchandiseru /regionu / pojedinačnom objektu.
PRODUKCIJA
PROMO POKLONA
Dugogodišnja saradnja sa domaćim i inostranim proizvodjačima promo poklona. Od majice i kačketa do brendiranog kamiona. Od keramičkih činija do metalnih kutija. Produkcija POS materijala / sekundarnih pozicija. Dizajn / Kretivna rešenja.
DIZAJN
Identitet brenda.
Dizajn logotipa.
Dizajn POS materijala.
Dizajn pakovanja.
Dizajn sekundarnih pozicija.
Izrada 3D rendera.
KREATIVNA
REŠENJA
Kako se razlikovati od konkurencije? Čime istaći brend? Kako se obratiti potrošaču ? Šta komunicirati, na čemu insistirati? Analizirati navike i potrebe ciljne grupe? Gde i kada se obratiti ciljnoj grupi? Kako na pravi način osmisliti BTL kampanju a ne oslanjati se isključivo i uvek na ATL kampanju? Na svako od ovih teških pitanja ili imamo odgovor ili ćemo ga pronaći!
SKLADIŠTENJE
XYZ Communiations ima magacin od 500 m2 u Beogradu i regionalne magacine u Novom Sadu i Nišu. Skladištenje i vođenje tačne evidencije promo materijala (promo poklona, štampanog materijala, scenografskih elemenata, opreme, uniformi….) Distribucija i slanje materijala u zemlji i inostranstvu. Dostavna vozila.
RENTAL OPREME
Kupili smo 2 stočića u IKEI, pa onda još 3 stolice i dva barska stola. Nakon toga desetak lazy bag-ova… Danas na raspolaganju imamo najrazličitiji nameštaj, scenografske elemente, tehniku: Barski stolovi – Barske stolice – Pagode – Club stolovi – Nameštaj za lounge – Promo pultevi – Roll up – Video, audio oprema, resveta – Lap top-ovi i tablet urađaji.
DIGITALNI MARKETING
Izrada WEB sajtova
Svi vidovi digitalnog oglašavanja
Kreiranje i administracija profila na društvenim mrežama
Newsletter marketing
Osmišljavanje i kreiranje mobile aplikacija